Albert Heijn lanceert aparte koopjeswebshop

Albert Heijn lanceert aparte koopjeswebshop

In de 'voordeelshop' zet de supermarktketen in op het aanbieden van uitjes en non-foodartikelen.

Albert Heijn komt met de 'voordeelshop', een aparte koopjeswebshop. De website gaat bestaan naast de normale e-commercetak van de supermarkt, en wordt volgende week gelanceerd.

Op de nieuwe koopjeswebshop zet Albert Heijn in op het aanbieden van uitjes en producten uit het non-foodassortiment. De supermarktketen gaat zijn assortiment per seizoen aanpassen. Zo zijn er tuinartikelen in de lente te vinden, koffers en tassen in de zomer en fleecedekens in de herfst.

Non-foodproducten van merken als Hartman, KitchenAid en Gardena zullen op de webshop te vinden zijn. Men kan er, net als via de andere kanalen van Albert Heijn, ook AirMiles inwisselen. 

“We zien dat klanten onze aanbiedingen op non-food, restaurants, uitjes en tickets altijd erg waarderen", verklaart Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising en formats.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!