On that ass duidelijker over abonnement na tik op vingers

On that ass duidelijker over abonnement na tik op vingers

De ACM tikte de webshop op de vingers nadat het veel meldingen ontving over consumenten die ongewild een abonnement hadden afgesloten. 

On that ass gaat zijn klanten duidelijker informeren over de voorwaarden van abonnementen. De ACM tikte de webshop op de vingers nadat het veel meldingen ontving over consumenten die ongewild een abonnement hadden afgesloten. 

De ACM ontving klachten van consumenten die volgens hen ongewild een abonnement waren aangegaan bij On that ass. Volgens de autoriteit werd consumenten een ‘gratis’ product beloofd, maar zat men direct vast aan een abonnement. Dit stond niet duidelijk vermeld op de website.

Volgens de autoriteit vermeldt de webshop nu duidelijk op de website en in reclame-uitingen dat men bij een de bestelling van een gratis product een abonnement afsluit, voor de maandelijkse levering van een boxershort tegen betaling.

Het Netflix-model op ondermode? Zo gaat On that ass met boxershorts, subscription en creativiteit de wereld over.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!